środa, 21 listopada 2012

Z liścia ;))

Kopczyk listków z zaprzyjaźnionych blogowych kotów już jest :-))
O tym skąd się wziął pomysł na ten kopczyk można poczytać ;) tutaj ;)
 











Zgłosiły się do kocich liści  :

Karmelek, Gucio i Mikesz , Filipek [*] - amyszka

 Lucek i Gacuś - Maskotka i Pieska 

Denis/Mały Kot/ i Urwisek  -  kociki-abigail

 Tofinka ,Filip, Szarusia, Berecik, Cwaniurka, Elektryczka, Gapa - ewa-z-mazurskiej-krainy

Mefisto, Morfeusz, Baldrick[*]-  Tawerna Koci Pazur Baldricka

Bucuś -bucusbri

Pysia i Tygrysek - Alison

Amisia i Kajtuś  - Anka Wrocławianka

Figiel - Alda

Oskar, Cesar, Czekoladka, Milenka, Pamela, Alicja - Jasna8

Tosia, Albercik, Zuzia, Rudzio -Monique

Tymek - rzeka

 Koty Marty - Kicia i Pipi ;)



53 komentarze:

  1. Fantastyczne!!! Gratuluję :)! Czy można podebrać na bloga do siebie zdjęcia? (oczywiście z podpisem :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Abi :-)
      Oczywiście że można się częstować ;)

      Usuń
  2. Super kocie listki!!! :))) Przepiękny kopczyk!
    Amyszko, a czy mogłabyś mi przysłać listki Lucka i Gacka oddzielnie? Bo chętnie bym się pochwaliła moimi liściastymi chłopakami na swoim blogu:)) Jeśli mogę oczywiście :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uznanie :-))
      Mogę i prześlę oczywiście :-)

      Usuń
    2. Ja bym też prosiła o nasze dwa listki... :)...

      Usuń
    3. anka.wroclawianka@op.pl

      Usuń
    4. Każdy kto będzie chciał dostanie liście ,ale ja mam je tylko w wersji png - na przeźroczystym tle.
      Jak ktoś umie to można to zapisać jako tubkę do programu graficznego ,lub scalić i zrobić jpg.
      Jeśli ktoś nie umie i się nie spieszy ,to mogę zrobić skrapek - z jego kotami/kotem - tak jak Maskotce.
      Jej Leonkowi zrobiłam skrapek ,bo był pierwszy i miałam dużo czasu ;)

      Usuń
    5. Listki wysłane wczoraj ;)

      Usuń
  3. Ooooooooo widzę moje koteczki :-)))
    Zdjęcie już ukradłam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ale ja widzę oba .... czyżby to nie moje koty ...

      Usuń
    3. Dobrze widzisz Alu ,to ja już mam oczka zmęczone i muszę odpocząć :-)
      Dobrze zrobiłaś ;)

      Usuń
    4. Uuuuuuuuuuuuuuuuufffff juz myslałam ze nie poznaję własnych kociambrów hehehe :-)))
      Fajnie to wygląda , kocia jesień .... :-)))))))))))))

      Usuń
    5. Uuuuuuuuufffff juz myslałam ze nie poznaję własnych kociambrów hehehe :-)))
      Fajnie to wygląda , kocia jesień .... :-)))))))))))))

      Usuń
    6. Też mam zmęczone oczy :-)))

      Usuń
  4. Świetne listeczki! Szkoda, że przegapiłam zgłoszenia. Dobra robota amyszko :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne koteczki - listeczki :))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę prosić o skrapek Figielka?
      Będę czekać cierpliwie, ile trzeba :)))

      Usuń
    2. Będzie i skrapek Figielka :-)

      Usuń
  6. amyszko to jest coś pięknego! mogę prosić o listki moich kotków, takie już gotowe? ja nie mam żadnego programu do obróbki zdjęć a poza tym pewnie bym nie umiała. mogę czekać w nieskończoność, dzięki

    OdpowiedzUsuń
  7. amyszko to jest coś pięknego! mogę prosić o listki moich kotków, takie już gotowe? ja nie mam żadnego programu do obróbki zdjęć a poza tym pewnie bym nie umiała. mogę czekać w nieskończoność, dzięki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne że zrobię :-)

      Cieszę się ze się podobają :))

      Usuń
  8. Pięknie Amyszko!!!! Bardzo ładnie dobrane tło. Mimo, że mi przed oczami wiruje z gorączki, to od razu wyłapałem moich Mefisto, Morfeusza i Baldricka, ale też większość zaprzyjaźnionych blokotów :) Kopczyk oczywiście kradnę i udostępnię w następnym poście. Aaaa, widzę, że się dopraszają wszyscy o osobistego liścia, to ja również poproszę na maila (mogą być te transparentne png, żebyś nie musiała przerabiać). Brawo! Pikne! Pikne! Pikne! Hej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)
      Starałam się żeby wszystkie pyszczki były widoczne ;))
      Jasne że możesz i jasne że dostaniesz :-))

      Usuń
    2. Gołe liście wysłałam wczoraj ;))

      Usuń
    3. Pozwoliłem sobie wkomponować je w nowy banerek mojego bloga :)

      Usuń
    4. Ja właśnie też myślałam żeby listki wkomponować w nowy wygląd bloga, który zamierzam stworzyć ;))
      Tylko Sama muszę jeszcze jakoś dorobić;)

      Usuń
    5. To czekam z niecierpliwością ;))

      Usuń
    6. No to listki są w banerku :)

      Usuń
    7. Byłam ,widziałam ... świetny masz ten banerek teraz i w ogóle piękny wystrój bloga ! :))

      Usuń
  9. Piękny kopiec, piękny, ale to dużo pracy....
    Podziwiam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Amyszko, już to napisałam na kotyszkowym blogu, ale sie powtórzę i tutaj - cudne!!!! Fantastyczny pomysł i wykonanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudne! Świetnie to zrobiłaś, Amyszko! Oczywiście rozpoznałam mojego Tymka :-) Podbiorę sobie kopiec i umieszczę go na moim blogu, dobrze? :-) I poproszę o liść Tymkowy... Kopiec naprawdę wspaniały i prawdziwie jesienny... Zimą chyba kociego bałwana będziemy lepić... ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że się podoba :-)
      Oczywiście że możesz pobrać - nawet będzie mi miło ;))

      Kto wie ,kto wie ...;)))
      Liścia zaraz wyślę .

      Usuń
  12. Bardzo mi się podoba ten kopczyk; chciałam nieśmiało zapytać, czy można dołączyć? Bo to i za późno, i anonimowo... Jeśli nie, to trudno - nie sposób przecież nie zauważyć, że kompozycja jest w pełni ukończona i może być problem z dołączeniem nowego zdjęcia.
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi Ninko - do tego kopca już nic nie dodam -bo on już poszedł w świat ...;)

      Usuń
  13. Piękny to mało powiedziane,jestem w pozytywnym szoku czego to ludzie nie wymyślą.Zachwycający,mam pytanie czy mogę taki kopczyk otrzymać?Moja liczna gromadka(8)kocia gromadka, już zazdrości takiego kopczyka.Pozdrawiam ^..^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i dziękuję za uznanie :-D
      Proszę bardzo - można sobie ten pobrać ino bez przeróbek ;))

      Usuń
  14. super pomysł i świetny efekt
    :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie piękne te listki kocie!trafiłam tu z blogu maskotki i pozazdrościłam banerka z tymi listkami.Nieśmiało pytam,czy mogę je sobie wkleić na bloga,oczywiście z podpisem czyje to cudo.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo ,będzie mi bardzo miło :-))
      Dziękuję za uznanie :-)

      Usuń
  16. Dzięki!Pomyślności w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń