czwartek, 3 stycznia 2013

Srebrny Gucio ;)

Tym razem przedstawię zadany temat przez Abi ...
Każdy kto lubi tworzyć graficznie ,czy manualnie może do zabawy dołączyć :-)
Więcej o zabawie można dowiedzieć na blogu Abi :-)


Jest to już druga zabawa skrapkowa - tym razem tematem są kolory ,a tworzy się tak jak w pierwszej zabawie /Czekając na wiosnę/ - nie dla nagrody ,czy punktów ,tylko dla samej radości tworzenia :-)
Pierwszy temat już jest - wybrała Abi ,kolejny wybiorę ja :-))
Tym razem kolor ...srebrny 
Czas do 12 stycznia .

Ja już mam - nie wiem czy to będzie już koniec w tym temacie ,czy jeszcze coś wymyślę ...
Czas pokaże ;))
Jakoś też nie za dużo w tym srebra - raczej szarości wyszły ...








A pomysł z pieczątką zaczerpnęłam od Abi :-D


Kolejny kolor wybieram ja .
Już mogę zdradzić że to będzie ciepły słoneczny kolor :-))



Prace wszystkich uczestniczek zabawy można zobaczyć tutaj

8 komentarzy:

  1. Srebrny jest ładny , bo zimowy,
    a żółty to lato ,mój ulubiony :-)))
    Mnie się najlepiej podoba drugi od dołu,
    a Gucio świetnie pasuje do tego srebrnego koloru i zimy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplement i podzielenie się wrażeniami :-D
      Ja też kocham słoneczne kolory - żółty i pomarańczowy :-)
      Do tego bardzo dobrze powinien komponować się rudy kolor futerka :-))

      Oczywiście srebrny też piękny ,choć raczej zimny kolor...
      A tak na marginesie to wszelkie szarości uwielbiam nosić na sobie :-)

      Usuń
  2. No, to drugi skrapek będzie z Karmelem :D. Cieszę się, na ten ciepły kolor :). Scrapki śliczne zrobiłaś :) i Gucio wychodzi ze znaczka, jak Urwis z laptopa :), ale wiem, że Ty tę "sztuczkę" już dawno opanowałaś, bo często gości w Twoich pracach :). Pieczątka fajna też wyszła :), dzięki niej scrapki bardziej przypominają elegancką kopertę... :). :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I takim to sposobem odkrywamy zawsze coś nowego i jeszcze możemy inspirować siebie nawzajem ... :-))
      Dziękuję za uznanie :-)

      Usuń
  3. Oj, ja muszę mocno popracować nad swoimi umiejętnościami komputerowymi!:)))
    Ale może właśnie ta scrapkowa zabawa sprawi, że nauczę się czegoś nowego!:)
    Śliczne te Twoje prace:) Już nie mogę się doczekać Twojego koloru!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bądź taka skromna - czuję po kościach że nieźle Ci pójdzie ;))
      Dziękuję :-)
      Ja też się nie mogę doczekać ;)

      Usuń
  4. Gutek toż to żywe srebro ... jest :-))))

    OdpowiedzUsuń