piątek, 15 lutego 2013

Niebieski cd...

Niebieski

Tym razem Mikesz ;)





10 komentarzy:

  1. Mikeszek pięknie się komponuje z niebieskim!:))
    A scrapki świetne, jak zwykle!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatni skrapek naj :)! (jak dla mnie, bo wolę taki chłodny niebieski od seledynu... i łapki od motyli i serduszek...), ale wszystkie są świetne! Piękny Mikesz na znaczkach ;), nowa seria :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla każdego coś miłego ;))
      Dziękuję Abi :-D
      A to nie znaczki ,tylko takie zdjęcia :-)

      Usuń
  4. Mikeszowi powinno być dobrze w niebieskim,
    bo to czarne kocię :-)))
    Tylko zawsze wątpię w odcienie,
    jak kiedyś w obcym kompie zobaczyłam,że mój blog jest na żółto ??
    U mnie jest delikatny beżowy...

    OdpowiedzUsuń
  5. Mikesz cudny,co za minki, uroczy koteczek.Fajne kartki ciągle podglądam co i jak na nich jest.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi miło wiesz ...? ;))

    OdpowiedzUsuń